Har du brug for ekstra hænder i din virksomhed
VikarService Storstrømmen er både ekstra hænder i hverdagen og højt specialiserede vikarer indenfor en lang række forskellige arbejdsområder indenfor landbrug m.m.
Vikarer til køer, grise, høns, heste m.m.
Vikarservices medarbejdere har stor erfaring indenfor landbruget og er vant til at arbejde selvstændigt og kan tilbyde hjælp til pasning af køer, grise, høns og heste.
De kan håndtere driftsledelse, sørge for levering af dyr, indgå i eksisterende pasnings-teams og sikre at alt kører som det skal.
De kan stå for fodring, malkning, inseminering, fravænning, vaccination, kastration, flytning af dyr, hegning, kreaturklipning, oprydning, m.m.
Dernæst tilbydes også nedvaskning af stalde. Du skal bare have det nødvendige udstyr, så klarer de resten.
Vikarservice er vant til at arbejde selvstændigt. De kan også hjælpe med til alle former for markarbejde, såsom såning, sprøjtning af afgrøder, høst, pløjning m.m.
Vikarmedhjælpere har et godt og professionelt kendskab til brug og håndtering af et meget bredt udvalg af de nyeste traktorer, mejetærskere, såmaskiner m.m.
Hvorfor vikarservice
Hjælp til alt mulige opgaver bl.a. i landbruget, byggeri, industri og havearbejde.
En vikar fra Vikarservice Storstrømmen er selvfølgelig ansvarsforsikret.
Du kan få arbejdskraft med kort varsel.
Hvis du har for lidt arbejde til en ansat, er vikarservice ideelt til ad-hoc opgaver.
For at gøre brug af en vikar, f. eks ved sygdom, skal du melde dig ind som medlem.
Du kan leje vikarer et par timer (dog mindst 3 timer) eller i flere måneder.
VikarService Storstrømmen ledes af
Jesper Lundbæk
som kan træffes på tlf. 24 49 83 25
og mail kontakt@vikarservice-storstroemmen.dk
VikarService Storstrømmen
Agrovej 1
4800 Nykøbing F
CVR 70 01 54 12
VikarService Storstrømmen er en forening, ejet af jordbesiddere på Sydsjælland, Møn, Falster og Lolland. Som jordbesidder skal du tegne medlemskab af foreningen for at kunne benytte vores vikarer, og får dermed indflydelse ved deltagelse i foreningens årsmøde som afholdes i marts måned.