Har du brug for hjælp til lønadministration?

del

Vi tilbyder at stå for lønadministrationen i din virksomhed. Så slipper du for besværet.

Hvis du er arbejdsgiver, er det dit ansvar, at dine medarbejdere får den rigtige løn på det aftalte tidspunkt. Og hvis du selv skal administrere lønarbejdet, stiller det store krav til din viden om både skatte-, ferie- og sygedagpengeregler, indberetningsfrister mv.

Opgaver vi kan klare for dig

Alt efter dine ønsker og behov kan vi:

  • Lave lønberegninger.
  • Indhente stamoplysninger.
  • Trække løn, A-skat, ATP, feriepenge, pensioner, lønindeholdelse m.m.
  • Indberette til e-Indkomstregistret hver måned.
  • Overføre oplysningssedler til Told & Skat, når året er omme.

Tilfredse medarbejdere og frigjort tid

Hvis arbejdet med at administrere og udbetale lønnen kører efter bogen, får du tilfredse medarbejdere. Overlader du ansvaret til os, kan du trygt koncentrere dig om din forretning og den daglige ledelse af medarbejderne. Gennem os og vores samarbejde med Bluegarden er du sikret  en stærk lønpartner.

Kontakt os for mere information.