Lad firmasekretæren klare kontorarbejdet

del

Kender du til stakken af uåbnede kuverter og ‘bøvlet’ med at få din kassebog gjort klar til tiden? Så er det oplagt, at leje en firmasekretær hos os. Firmasekretæren klarer netop den mængde arbejde, du har behov for at få løst.

En firmasekretær er fleksibel

Du skal vælge en firmasekretær fordi han eller hun:

  • Kommer i din virksomhed, når du har behov for det.
  • Laver den del af det regnskabs- og administrationsarbejdet, som du selv vil slippe for.
  • Forlader virksomheden, når du ikke længere har brug for hjælp.
  • En firmasekretær ved det meste om skatte-, moms-, regnskabs- og bogføringsregler.

Du skal også vælge en firmasekretær, fordi han eller hun:

  • Er vant til at arbejde med regnskaber og regnskabsprogrammer.
  • Kan skrive fakturaer for dit firma.
  • Kender til regnskabstekniske problemstillinger, der særligt gør sig gældende i små og mellemstore  virksomheder.
  • Er hurtig på tastaturet og har overblik over opgaven.
  • Sørger for, at tingene bliver lavet rigtigt og rettidigt.

Kontakt os for mere information.