Intercount bilagsarkiv
Start med dit digitale bilagsarkiv i 2. halvår
Regnskaberne for 2022 er snart afsluttet, det er første halvår 2023 også. Så skal alle bilag findes frem til den næste momsopgørelse.
Det er ikke altid nemt at finde manglende bilag, det er tidskrævende, og nogle gange er man nødt til at give op. Derfor vil det være godt at starte op med Intercount-arkiv i 2. halvår 2023.
Hvordan kommer jeg i gang
- For at komme i gang, skal dit CVR-nr. være tilknyttet din digitale arkiv. Det skal aktiveres før du kan starte med at sende bilag ind til dit Intercount-arkiv. Du starter derfor med at ringe til din assistent eller konsulent.
- Når det er på plads, videresender du simpelthen alle dine mails, hvor der er vedhæftet en faktura, til din personlige e-mailadresse, tilknyttet dit Intercount-arkiv.
- Alle andre bilag, bonner og papir-fakturaer, scanner du ind med din telefon.
Ved at sende bilag løbende, er chancen for at glemme noget, mindre.
Ganske enkelt – kontakt os, så hjælper vi dig i gang.
Du kan printe vejledningen her: