Corona-året pressede kundetilfredsheden
Kundetilfredsheden faldt en smule i 2020, viser Landbrugsstyrelsens årlige måling blandt landbrugere og konsulenter. Det var forventeligt i et udfordret år, som vi har lært en masse af, siger direktør Jette Petersen.
For andet år i træk er næsten seks ud af hver ti landbrugere og landbrugskonsulenter godt tilfreds med deres kontakt med Landbrugsstyrelsen. Helt præcis var 57 procent af Landbrugsstyrelsens kunder tilfredse, viser Landbrugsstyrelsens årlige kundetilfredshedsmåling. I 2019 var tallet 59 procent, og corona-året bød dermed på en lille tilbagegang.
– Vi har haft et år med flere udfordringer – ovenpå ansøgningsrunden kom der forsinkelser på udbetalingerne af Økologisk Arealstøtte og Plejegræs – så vi kunne ikke forvente topkarakter fra vores kunder. Vi tager resultatet til efterretning og er i fuld sving med at omsætte kundernes indspark til handling, siger direktør i Landbrugsstyrelsen Jette Petersen.
Læs mere her.